08 jan 2019

Kære nye nabo - Velkommen til området!

Stavtrup Grundejerforening er en frivillig forening for grundejere på Rosendalvej, Rugbjergvej, Højvangsvej samt de ulige numre på Jarlsmindevej og et enkelt hus på Klokkeskovvej.

Vi er en aktiv forening, der har til formål at varetage grundejernes fælles interesser, og 88 procent af hustandene i vores område er medlemmer af foreningen.

Vi håber, du har lyst til at blive medlem af grundejerforeningen, og vi ser frem til at byde dig velkommen til vores dejlige område.

Medlemsfordele for Stavtrup Grundejerforening

• Gratis trailer: Grundejerforeningen ejer tre trailere, som du kan reservere til fri brug via foreningens hjemmeside www.stavtrupgrundejerforening.dk
  • Sociale arrangementer: Mød dine naboer, når grundejerforeningen afholder Skt Hans og hvert år inviterer til fastelavnsfest og sommerfest for foreningens medlemmer
  • Containere til haveaffald: Slip for en tur på genbrugspladsen, når vi forår og efterår opstiller containere til haveaffald
  • Nyhedsbreve: Få invitationer til foreningens arrangementer og informationer om nye tiltag og udvikling af området direkte i din indbakke – tilmeld dig på www.stavtrupgrundejerforening.dk
  • Snerydning af private fællesveje: i form af vendepladser med tilhørende stikveje der leder den kørende trafik til og fra de tre stamveje Højvangsvej, Rugbjergvej og Rosendalsvej
  • Årlig besparelse: som medlem sparer du 60 kroner på den årlige opkrævning for vedligehold af de fælles grønne arealer, da foreningen opkræver og indbetaler samlet til Aarhus Kommune
  • Lån af Radonmåler: Tjek niveauet af radon i dit hus med gratis lån af foreningens radonmåler
  • Større indflydelse på udviklingen af lokalområdet: Som en af de store grundejerforeninger i Aarhus Kommune kan vi sætte vores mærkesager på dagsordenen samtidig med, at vi skaber nytteværdi for vores medlemmer. Vi samarbejder med de øvrige foreninger i lokalområdet, skolen og lokale virksomheder om at gøre Stavtrup til et skønt sted at bo.

Vi inviterer til generalforsamling i februar og opkræver kontingent (400 kr.) i april.

Har du lyst at være medlem af Stavtrup Grundejerforening eller har du spørgsmål, bedes du skrive til post@stavtrupgrundejerforening.dk