28 jan 2019

Grundejerforeningen søger to nye suppleanter til bestyrelsen - og gerne af den gråhårede slags.

Vi er en aktiv forening og en engageret bestyrelse (alle børnefamilier) og for at sikre en større repræsentation af foreningens forskellige medlemmer i bestyrelsen, efterlyser vi personer 60+, der har lyst til at deltage i bestyrelsens arbejde.

Bor du tilmed på Højvangsvej, hører vi meget gerne fra dig, så vi kan sikre repræsentation af alle tre stamveje, da kun Rosendalvej og Rugbjergvej er repræsenteret nu.

Hverken alder eller adresse skal dog holde dig tilbage, hvis du ønsker at give en hånd med til at gøre Stavtrup til et skønt sted at bo, og kandidater af alle aldre og bopæle er således meget velkomne til at stille op på foreningens generalforsamling tirsdag 26. februar 2019 hos Årstidernes spisehus.

Som suppleant bliver du valgt for et år, og bestyrelsen holder ca. seks møder årligt. Har du lyst at høre mere om bestyrelsens arbejde og suppleantens rolle inden generalforsamlingen, er du meget velkommen til at kontakte post@stavtrupgrundejerforening.dk

Ellers kan du melde dit kandidatur på generalforsamlingen.