Senior-suppleanter søges til aktiv bestyrelse

Grundejerforeningen søger nye suppleanter til bestyrelsen - og gerne af den gråhårede slags. Vi er en aktiv forening og en engageret bestyrelse (alle småbørnsfamilier) og for at sikre en større repræsentation af foreningens forskellige medlemmer i bestyrelsen, efterlyser vi personer 60+, der har lyst til at deltage i bestyrelsens arbejde som suppleanter.

Alder skal dog ikke holde dig tilbage, hvis du ønsker at give en hånd med til at gøre Stavtrup til et skønt sted at bo, og kandidater af alle aldre og adresser i foreningens område er således meget velkomne.

Bestyrelsen holder ca. fem møder årligt, første gang her den 24. marts 2020, hvor vi håber du kan komme.

Har du lyst at høre mere om bestyrelsens arbejde, er du meget velkommen til at kontakte Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.