Medlemmer til støjgruppe efterlyses

Stavtrup Erhvervsnetværk har sammen med Lokalrådet igangsat en underskriftsindsamling til støtte for en støjvold, og er nu også ved at etablere en lokalt forankret støjarbejdsgruppe, som skal være organiseret som et udvalg under Lokalrådet.

Gruppen skal arbejde med/for løsninger af støjproblemerne i Stavtrup på et generelt plan - altså ikke kun i forhold til en eventuel støjvold.
Flere har allerede meldt sig, men der er plads til flere medlemmer, der vil bidrage konstruktivt til arbejdsgruppen. Hvis du er interesseret i at deltage bedes du tage kontakt til Erhvervsnetværkets formand Christian Holck på email: //Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den." target="_blank" rel="noopener" data-cke-saved-href="http://Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.">Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.