Generalforsamlingen 2021 udsat til april

Grundet det gældende forsamlingsforbud ser bestyrelsen sig nødsaget til at udsætte afholdelsen af grundejerforeningens generalforsamling. I henhold til foreningens vedtægter burde generalforsamlingen finde sted i februar, men bestyrelsen anser det ikke for sandsynligt, at det nuværende forsamlingsloft, som er gældende til 7. februar herefter hæves til en størrelse, der ville gøre det muligt at afvikle generalforsamlingen som sædvanligt.
Bestyrelsen har undersøgt mulighederne for at flytte generalforsamlingen online, men vurderer ikke, at det er muligt uden at gå på kompromis med medlemsdemokratiet og deltagelsesmulighederne.
Således har bestyrelsen besluttet at udsætte afholdelsen af den ordinære generalforsamling til april 2021, hvor vi håber og tror, at det kan lade sig gøre at afholde generalforsamlingen i sædvanlige rammer i Årstidernes Spisehus i uge 16.
Indkaldelse og flere informationer udsendes senere på mail og i postkassen.