Læs referatet fra generalforsamlingen

Vi havde håbet at se lidt flere af foreningen 275 medlemmer, men 15 hustande var repræsenteret, da grundejerforeningen inviterede til generalforsamling tirsdag den 25. maj Årstidernes Spisehus på Søholm.

Trods krav om coronapas, håndsprit og afstand var der gode input til grundejerforeningens aktiviteter fremadrettet. Referatet er tilgængelig på hjemmesiden.

Generalforsamlingen bød på et farvel til foreningens formand Thomas Ryel Christensen, der ikke ønskede at genopstille. Stor tak til Thomas for hans indsats i bestyrelsen siden 2015. H. C. Nielsen fra Rugbjergvej 93 havde meldt sit kandidatur til den ledige bestyrelsesplads, og blev valgt ind, men han har siden valgt at trække sig fra bestyrelsen.

Da det ikke lykkedes at opstille og vælge suppleanter på generalforsamlingen, er bestyrelsen således nede på fire personer, hvilket ikke er nok i forhold til de ambitioner og ønsker vi har for at gøre vores område til at skønt sted at bo.

Kun generalforsamlingen kan vælge nye bestyrelsesmedlemmer, men har du tid, lyst og mulighed for at yde en indsats i bestyrelsen som suppleant frem til februar 2022, hører vi meget gerne fra dig på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.